موتور قایق بنزینی پارسان، سیل، یاماها و سوزوکی

از دسته بندی های موتور قایق میتوان به موتور قایق بادی یا فایبر گلاسی اشاره کرد، این موتور ها بسته به توان قایق انتخاب شده که باید شرایط استفاه از این محصول نیز سنجیده شود چرا که موتر های قایق برای استفاده هایی همچون ماهیگیری و تفریح و ... استفاده میشود، از میان تمامی شرکت های موتور ساز برای قایق های بادی، شرکت موتور سازی پارسان با قطعات و خدمات پس از فروشی که دارد توانسته رقبای خود را کنار زند، چرا که شرکت هایی مثل یاماها و سوزوکی یا مرکوری دیگر نمایندگی ای در ایران نداشته و بعد از خرید دچار مشکلاتی غیر قابل حل خواهند شد.

4,890,000 تومان

موتور 15 اسب پارسان، این موتور بسیار پر قدرت، محصول شرکت پارسان، با کیفیت و قیمتی مناسب، دارای سه حالت حرکت به جلو، عقب و خلاص بوده، مناسب برای قایق های جیمینی 5 نفره به بالا و قایق های فایبرگلاسی میباشد.

مقدار:
6,950,000 تومان

موتور 25 اسب پارسان، این موتور بسیار پر قدرت، محصول شرکت پارسان، با کیفیت و قیمتی مناسب، دارای سه حالت حرکت به جلو، عقب و خلاص بوده، مناسب برای قایق های جیمینی 6 کف آلمینیوم و قایق های فایبرگلاسی میباشد.

مقدار:
70,000 تومان

کیت نصب موتور برقی و بنزینی محصولی از شرکت اینتکس مقاوم و مناسب برای قایق های بادی همین شرکت با بسته بندی کم حجم، از جنس پلاستیک که در آب نمیپوسد.

مقدار:
1,480,000 تومان

موتور دو اسب پارسان با کیفیت و قیمتی مناسب برای انواع قایق های بادی، به راحتی قابل حمل بوده و در ماهیگیری و یا تفریح همراه شما خواهد بود و از قدرت بسیار مناسبی برای حرکت دادن انواع قایق های بادی برخوردار است.

مقدار:
2,450,000 تومان

موتور 3.6 اسب پارسان با کیفیت و قیمتی مناسب برای انواع قایق های بادی به راحتی قابل حمل بوده و دارای دو حالت حرکت به جلو و خلاص بوده که از قدرت بسیار مناسبی برای حرکت دادن انواع قایق های بادی بهره می برد.

مقدار:

موتور 5 اسب پارسان با کیفیت و قیمتی مناسب برای قایق های بادی فایبر گلاسی یا جیمینی سبک، دارای سه حالت حرکت به جلو، عقب و خلاص بوده که از قدرت بسیار مناسبی برای حرکت دادن قایق های بادی بهره می برد.

مقدار:
4,350,000 تومان

موتور 8 اسب پارسان، این موتور بسیار پر قدرت، محصول شرکت پارسان، با کیفیت و قیمتی مناسب، دارای سه حالت حرکت به جلو، عقب و خلاص بوده، مناسب برای قایق های جیمینی 3 نفره به بالا میباشد.

مقدار:
بالا