وان بادی حمام اینتکس و بست وی

این دسته بندی مختص به محصولاتی تحت عنوان وان بادی است، این نوع محصول برای استفاده جهت استحمام و رفع خستگی با آب در حمام کارایی دارد، بزرگترین مزیت وان بادی در نصب سریع و راه اندازی راحت آن است که توسط یک پمپ باد دستی با زدن چند حرکت باد میشود، حجم آب این محصول بسیار کم بوده و در صورتیکه بدن داخل آن قرا گیرد بسیاری از این حجم را خود شخص اشغال میکند، بعد از استفاده از یک وان بادی میتوان آنرا خالی کرده و در گوشه حمام قرار داد، امروزه با توجه به کوچک تر شدن منازل و حمام ها استفاده از یک وان تقریبا یک امر بعید بنظر میاید ولی شرکت intex و best way این نوع محصول را با استفاده از یکی از بزرگترین تکنولوژی های روز دنیا و دستگاه های اتوماتیک تولید کرده است. 

از این محصول میتوان در حمام برای شستشوی کودکان 1 تا 3 سال و یا بازی آنها در خانه استفاده کرد.

مقدار:
13,000 تومان

وان های بادی را میتوانید باد زده و در حیاط، حمام و... استفاده کنید.

مقدار:
32,000 تومان

وان بادی مربع در دو رنگ سبز و صورتی موجود است و از میتوان برای بازی، آبتنی و شستشوی کودک در حمام استفاده کرد.

مقدار:

وان های بادی وسایل جالبی برای بازی، آبتنی یا شستشوی کودک است که میتوان آن را پس از هر بار استفاده جمع آوری کرد، از این رو مناسب افرادی است که مشکل کمبود جا دارند.

مقدار:

وان بادی با ابعادی مناسب، قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان، دارای بدنه شفاف، همچنین قابل استفاده به عنوان استخر بادی میباشد.

مقدار:

این وان به علت داشتن یک روکش زیپدار به عنوان وان بادی روکشدار شناخته میشود. این وان ابعاد مناسبی داشته که به صورت خوابیده و نیمه خوابیده در آن استراحت با استحمام کرد، و پس از هر بار استفاده میتوان آن را جمع کرد.

مقدار:
بالا